AutoCont (sebuah syarikat IT) mengakui bahawa terdapat banyak pelanggan yang berada di bawah tekanan dalam arus ekonomi persekitaran kini, contohnya kenaikan harga dan kualiti jaminan perkhidmatan. Perkara ini jika berpanjangan akan memberi impak kepada perniagaan. Justeru perlu difikirkan kaedah bagi mengurangkan kos untuk memastikan kejayaan yang kompetitif dalam perniagaan.
Seringkali, sebuah organisasi kecil dan sederhana tidak memiliki kepakaran atau pengalaman yang cekap bagi mengendalikan sebuah entity perniagaan.
"Kami ingin pelanggan-pelanggan kami untuk melihat kami sebagai sahabat dan sebahagian dari kelompok mereka sendiri dan kami bersedia untuk berkongsi masalah tekanan mereka bersama," jelas pengurus pembangunan AutoCont.
Solc, pengurus pembangunan perniagaan di AutoCont. "Dan ini bererti kami juga mesti berperanan untuk tidak hanya menyediakan perkhidmatan yang terbaik, harga rendah malahan kami perlu menempatkan tekanan pelanggan ke arah penyelesaian sehingga mereka berasa lega serta kembali kepada kami. "